ГУПАЛИ

15 коментарів:

  1. Ваші пісні та вірші просякнуті великою любов"ю, теплом і ніжністю до рідного села. Ваші земляки напевно пишаються таким талановитим односельцем!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я своїх земляків-гупальців дуже поважаю і також від маю підтримку.Вони мої рідні.

      Видалити
  2. Привертає увагу Ваш професійний підхід до своєї праці ,що реалізується через патріотичне виховання підростаючого покоління ,формуваня навиків справжнього захисника своєї Вітчизни.

    ВідповістиВидалити
  3. Молодець , Юрій Іванович !
    Здоров'я бажаю!Ти гордість . А групи:поет -пісняр ,творчочо працюючий педагог, володієш оргінальними інноваційними ідеями . Нехай щастить , друже, в твоєму творчому злеті.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Шановний друже,Василь Григорович.Радий,що зайшов на мою сторінку.Це волинське моє коріння дає сили і творчості втілювати свій педагогічний задум на землі педагога Сухомлинського.Тобі також всього доброго.

      Видалити
  4. Земляки -колеги24 грудня 2015 р. о 09:39

    Юрій Іванович !Ви справжній патріот , людина ,яка не словом , а ділом об'єднує Україну і її народ від рідної Вам Волині до центральних і східних теренів нашої Батьківщини . Успіхів Вам!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мої ви рідненькі.Дякую вам за все.Зустрінемось-ще обговоримо всі питання.Гуртуймося.

      Видалити
  5. Дякуємо Вам ,Вчителю ,що виховуєте справжніх українців на основі духовності ,моральності , любові до рідного краю .Успішних Вам учнів та вдячних мам .Нехай Господь береже Ваше здоров'я.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Разом з батьками виховаємо патріотів.Вам здоров'я і всього доброго.

      Видалити
  6. Випускники 2013 року24 грудня 2015 р. о 10:02

    Вдячні Вам за батьківську турботу про нас , цікаві уроки ,виявлення довіри в усіх наших спільних справах , живе людське спілкування.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Передавайте все добре у свої сім'ї,родини і тоді все буде добре.

      Видалити